close

【Blogger親身實證:身體明顯改善】繼「中女三寶」後的第四寶~Miris Spa草本暖宮效果實測

undefined

成日聽人話子宮係女人第二個心臟,以前無呢個概念。後生時無理過,Period期間都照飲凍嘢食雪糕、冬天著超短裙,絲襪都唔洗著…而家踏入中女年紀,出街見到啲小妹妹天寒地凍著咁少布,真係忍唔住心諗「老咗你就知!」唔抵得冷不特止,喺Office凍到要著羽絨;大熱天時手凍腳凍,冬天包到似隻糉;成日容易攰,抵抗力又差…講真,女人去到我哋呢啲年紀,真係要注意吓調理身體。朋友介紹話Miris Spa嘅草本暖宮調理組合可以改善體質,價錢又唔算貴,我都忍唔住要去試吓。

淋巴全身按摩+薑根油溫感按摩 疏通經絡兼排毒

為咗令treatment更有效果,按摩師先同我做全身通淋巴排毒,再用薑根油輕輕按我個肚,暖暖哋嘅感覺由下腹慢慢滲透全身,好舒服!按摩師話薑根油可以促進血液循環,驅走寒氣;加上通淋巴疏通全身經絡,除咗令我身體放鬆,亦都令之後療程所用嘅天然草本功效更易發揮。
undefined
undefined
御陽罐溫灸+草本泥灸 保養子宮調理身體

通完淋巴又做完薑根油按摩,按摩師拎出一個叫「御陽罐」嘅東西幫我做溫灸。御陽罐類似一個會發熱嘅按摩器,唔少中醫都會嚟做刮痧同推拿,比起一般刮痧唔痛之餘,效果更顯著。按摩師用御陽罐輕推腹部,可以改善經痛同腸胃問題。
undefined
去到最後一部份,亦係最重要嘅一part,就係天然草本泥灸。用含有多種珍貴中藥材嘅藥泥,暖敷喺腹部10分鐘,等藥力滲透,溫暖子宮之餘可以去除體內風寒濕毒。
undefined
*Miris Spa草本暖宮第一次試後感
~Miris Spa門面好grand好光鮮,似係做闊太生意
~初時擔心會好似啲美容黑店咁畀啲SALES強迫消費,不過最後都無,長達85分鐘嘅療程,全程都好舒適,無hardsell 
~按摩師好專業,而且手勢好好
~做完身體feel到一股暖流,無再覺得沾寒沾凍
~成個人放鬆咗,無咁繃緊,有如沐春風嘅感覺
undefined
*效果實證:做完三次之後身體開始改善
~唔再手腳冰冷
~無之前咁怕凍
~最近嚟Period唔單止無痛無唔舒服,而且經量同顏色都比之前正常得多
~精神好咗,面色紅潤
~抵抗力好咗,無咁易傷風感冒

undefined

Miris Spa推出咗草本暖宮調理嘅優惠組合價,只係$688就可以做3次,每次85分鐘包4個項目。我喺網上登記畀錢之後,佢哋好快就有人聯絡我confirm booking。

傳送門:http://mirisspa.hk/網上推廣/

做完3次treatment感覺到身體開始有明顯轉變…而家先知原來下半生幸福就在下半身!保養好子宮真係好重要,這個錢值得花、而且應該花!以後我都打算KEEP住做~
undefined
Miris Spa岩石按摩專門店
分店︰銅鑼灣|尖沙咀|旺角|荃灣

Miris Spa岩石按摩專門店地址 | 銅鑼灣|尖沙咀|旺角 | 觀塘|荃灣
Miris Spa銅鑼灣
銅鑼灣羅素街38號金朝陽中心38樓全層(銅鑼灣港鐵站A出口)

Miris Spa尖沙咀
尖沙咀加連威老道2-6號愛賓商業大廈15樓全層(尖沙咀港鐵站B1出口)

Miris Spa旺角
旺角彌敦道580A-580F周大福商業中心7樓全層 (油麻地港鐵站A2出口)

Miris Spa觀塘
觀塘成業街6號泓富廣場28樓06-10室(觀塘港鐵站B1出口)

Miris Spa荃灣
荃灣楊屋道 88 號 Plaza 88 (映日灣) 20 樓 (荃灣西D出口)

營業時間:星期一至五 12pm-9pm;星期六、日及公眾假期 10am-7pm

arrow
arrow

    Miris Spa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()